Re: Balans bieli w monitorach LCD LG

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 13:31:19 MET

Proces nemo <skasuj.nemo@skasuj.komtur.com.pl> zwrócił błąd:
> W menu monitora LCD jest taka opcja - "Balans bieli".
> Co ciekawe w instrukcji o tym nic nie piszą :)
> Czyżby opcja automatycznie dopasowująca biały kolor... tylko do czego?
> W aparacie cyfrowym automatyczny balans bieli dba o to, żeby biel
> niezależnie od temperatury barwowej światła zastanego była na zdjęciu z
> grubsza biała... a w monitorze?

Nie widziałem jeszcze balansu bieli na monitorze LCD. Przypuszczam, że
zastosowali tu termin trochę nieszczęśliwie. Zdaje się, że w LG
odpowiada on temu co na innych oznacza temperaturę kolorów lub balans
kolorów. Czy ten balans bieli nie ma ustawień np. w kelwinach? Jak nie
ma i po prostu robi "coś" to może być reset ustawień kolorów do wartości
fabrycznych.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8