Re: Regionalizacja DVD

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 12:59:29 MET

Fri, 12 Nov 2004 20:36:05 +0100, na pl.comp.pecet, Pawel G. napisał(a):

> Własnie zakupiłem nagrywarke DVD Pioneera. Wiem że jest tak że jak się
> odtwarza to 5 razy można zmienić region. Podobno kiedyś były programiki co
> resetowały to? Zna ktoś taki i czy działa?

Było coś o nazwie chyba DVD Region Free, ale najlepiej zainteresować się,
czy nie ma jakiegoś nieoficjalnego firmware do DVD, który odblokowywałby
blokadę regionalną. Do mojej Toshiby jest coś takiego, do Pioneera też
będzie. Link do strony jest na www.cdrinfo.pl - prawa strona, dział
"firmware".

--
Pozdrawiam