Re: Podłączenie kulumn...

Autor: _rafael_ <rafael_WYTNIJ_at_TOvp.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 12:48:13 MET

Użytkownik "Radek D" <radek997@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

| Kolumny podłączasz do wierzy zwykłymi dwurzyłowymi kablami.
| A wieża ma dwa wejścia chinch- do nich kabelek zakończony
| mini-jackiem taki jak na tej aukcji a mini-jacka do karty dżwiękowej.

Witam! Dzięki za odp. Ale mam kilka pytań :-) Czy wiesz czy można na
allegro kupić te zwykłe kable dwużyłowe ??? Szukałem, ale nic nie
znalazłem :-( Używam teraz głośników, czy jeżeli podłączę tego mini jacka
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=34466842 do karty (moja Realtek
AC'97) to nie będę mógł już używać tych głośników co przedtem używałem ??
Z góry dzięki za pomoc !

Rafael