Re: Nowy komp i nie dziala win98SE

Autor: Porucznik Crow <crow_at_klub.chip.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 12:17:30 MET

Dnia Sat, 13 Nov 2004 12:06:20 +0100, towarzysz Friend zameldował:

> Znajomy kupił nowego kompa(CeleronD 2.4 +Intel865GBF) i chce koniecznie
> pracować na Windows98SE. Niestety po zainstalowaniu systemu podczas
> uruchamiania kompa wszystko zatrzymuje sie i system sie nie ładuje. Tryb
> awaryjny działa OK. Probowałem w trybie awaryjnym zainstalowac sterowniki do
> płyty ale to nic nie pomogło. Sterowniki do zintegrowanej grafiki nie chcą
> się zainstalować w trybie awaryjnym.

Wciśnij F8 podczas startu i wybierz tryb rejestrowany (logowany -
bootlog.txt). Jak już się zawiesi, to zresetuj, uruchom w awaryjnym i
zobacz końcówkę pliku c:\bootlog.txt co tam pisze, najlepiej prześlij to na
grupę. Stawiam na konflikt przerwań albo uszkodzone sterowniki od czegoś.

--
Pozdrawiam
# [Lusowko] Crow [PL] # http://chs.wz.cz # 5242577 # Call of Duty #