Proszę o pomoc!

Autor: Szycha <aszuszkiewicz_at_op.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 12:06:39 MET

Wtam serdecznie
i prosze o pomoc

mam problem z którym sobie nie radze poniewaz nie jestem za mocny w tym
temacie....co jakis czas a szczegolnie wtedy kiedy uzywam netu wyskakuje mi
piekny niebieski ekran... wydaje mi sie ze czesciej dzieje sie to wtedy
kiedy strony sa we flashu...
zrzut ekranu umiescilem na www.andre.of.pl ,
myslalem ze to wina pamieci ale robilem troche testow i nic.... pracuje na
laptopie aristo tauron z karta sis 650, prockiem celeron 1,7 i pamieci 384
z czego karta zabiera 64.... za wszelkie konstruktywne sugestie serdeczne
dzieki...

pozdro