Re: K8T890

Autor: Paweł Cern <imie_at_nazwisko.neostrada.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 12:09:05 MET

> A słyszałeś o nForce4 Ultra? Na płycie z takim chipsetem można
> zainstalować kartę PCI-E i A64. Dodatkowo nF4U posiada SATA2, którego
> w przypadku VIA nie uświadczysz.

Nie ukrywam że wisi mi to czy będę miał SATA czy SATA2, obecnie sprzedawane
dyski wspierają SATA, jeśli są jakieś SATA2 - trudno je dostać i zapewne
kosztują odpowiednio wiele. A i wydajnością nie będą się różnić za dużo bo
to mechanika jest wąskim gardłem.

> Ciekawe tylko jak będzie z cenami płyt, bo A64 3000+ na socket 939 ksztuje
> w Polsce ~750 zł, czyli całkiem przyzwoicie...

Właśnie, natomiast płyty na chipsecie VIA zapewne będą w umiarkowanych
cenach.