Re: Czemu tak wolno

Autor: Paweł Cern <imie_at_nazwisko.neostrada.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 12:02:54 MET

> moze kolega to jasniej wytlumaczyc? mam plyte na ukladzie via kt400,
> oczywiscie instaluje najnowsze wydanie via 4in1 i na tym koncze. tu
> dowiaduje sie ze trzeba cos zaktualizowac recznie. poprosze o
> wytlumaczenie z polskiego na nasz.

Oczywiście,

Jak wejdziesz w "Menedżer urządzeń" i podejrzysz "kontrolery IDE ATA/ATAPI",
pokaże się "Standartowy podwójny kontroler PCI IDE". Trzeba na tym kliknąć
prawym klawiszem myszy i wybrać "Aktualizuj". Prawidłowy sterownik nazywa
się "Kontroler VIA Bus Master IDE",

Zauważyłem to jakieś pół roku temu, byćmoże w nowych instalatorach VIA coś
się zmieniło (lub w Service Pack do Windows).

Paweł