Re: jak sciagnac BOXowy cooler z Celerona D

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 11:16:03 MET

Użytkownik "Maciek Mis" <foto.amatorDOD@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cn300c$sek$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Przymierzam sie do wymiany BOXowego coolera i nie moge sciagnac
> radiatora z procesora :-( Po sciagnieciu plastikowych ramek i
> wentylatora zostaje sam radiator i wyglada jak gdyby byl przyklejony :-(
> Balem sie ciagnac na sile zeby nie uszkodzic procka.
> Czy ktos moze juz to robil i ma jakies doswiadczenia?
> Procesor Celeron D 320

mi w intelu napisali abym podgrzal coolera suszarka do wlosow. jak juz
bedzie ciepla to krecac na boki mozna go uwolnic. Raz tez wyrwalem radiator
razem z procesorem a potem go jakos podwazylem i wyszedl. Od pewnego czasu
nie daja juz tej czarnej podkladki tylko jakas szara mase ktora latwo odpada
wiec z wyjeciem nie ma klopotow.
BTW ostatnio czesto trafiaja sie boxowane wentyle co chodza jak sieczkarnia.