tuner tv pixel i problem dll

Autor: Rafal <rafal_at_pc-net.nospam.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 10:44:14 MET

hm, kiedys mi sie udalo to zainstalowac ale teraz cos nie daje rady
na tunerze napisane 878P+
na płytce instalacyjnej kilkanascie katalogow, jeden z drv reszta z
programem
zainstalowalem drivery ( BT878 WDM) a potem z katalogu 878P+ program
i przy odpalaniu programu pisze ze zla jakas dll
juz nie mam sil, pewnie cos nie tak, kiedy ktos mi podpowiedzial jak to
zrobic ale zapomnialem, jakies inne stery czy program?
pomocy