Re: Czemu tak wolno

Autor: Paweł Cern <imie_at_nazwisko.neostrada.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 09:55:18 MET

"SinusX" <sinusxWYTNIJTO@wp.pl> wrote in message
news:cn3ke2$8t1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Zlozylem komputer niedawno na
> Duron 1600 (nowe jadro)
> AsRock K7VM4
> 256 RAM Kingston 333
> IBM 30GB 5400obr/min
> I dziwi mnie to ze chodzi wolniej niz moj PIII 800MHZ z 400RAM pc133. Czy
> to mozliwe ? Czy raczej tkwi gdzie blad w konfigutracji. Dysk byl ten sam
> system XP.

Ma prawo chodzić wolniej. W końcu:

1. K7VM4 współdzieli pamięć operacyjną ze zintegrowaną grafiką, zatem pamięć
działa wolniej niż w typowych systemach.
2. AMD Duron ma mniejszy bufor CACHE niż Pentium III, zatem w niektórych
aplikacjach (operujących na dużych blokach pamięci) może działać wolniej.

Paweł