Re: AMD 64 2800 czy Intel Pentium 4 2.8GHz?

Autor: |3eR|<0 <MOJ.M_at_IL.PL>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 04:04:29 MET

Uzytkownik "Marcin Dębicki" <neo777n@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
news:cn3n98$e60$5@news.onet.pl...
> A widziales kiedys spalonego AMD? Bo ja Intela juz kilka
> razy tak :) Niepodkrecanego i chlodzonego

Zalezy jakiego spalonego , kiedy w podstawowce spalilem 286 intela
zapalniczka.Co do Amd mojemu kumplom sie "spalil" , wlacza kompa idzie
zrobic sobie kawe przychodz a tu czarny ,ekranik.Okazalo sie ze watraczej na
procku umarl.. a plyta tego nie zglosila.. ,drugiem w podobnyy sposob
poszedl z dymem.Ale to byly Athlony Xp , slynne grzejniki.. Amd 64 pewnie
juz ma zabezpieczenie w samym procku.Zreszta po co to pisac... . Dziwic sie
czemu polacy kupuja AMD ?. Ale biedakowi zawsze wiatr w oczy.
Pozdro.