Re: AMD 64 2800 czy Intel Pentium 4 2.8GHz?

Autor: |3eR|<0 <MOJ.M_at_IL.PL>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 01:28:49 MET

Użytkownik "Sebastian" <sebek@sisco.pl> napisał w wiadomości
news:cn3goq$sou$1@inews.gazeta.pl...

> ;)

> google prawdę ci powie...

> http://www.tomshardware.pl/cpu/20040106/index.html

> proszę
>
> pozdrawiam

:-) INTEL czy AMD (dla wieku temat rzeka ) .
Jak to sie mowi " BIEDNEGO NIE STAC NA TANIE RZECZY".Kupilem Intel P4 2.4 HT
Ghz i nie zaluje ani złotowki.Chlodze go powietrzem, w tan sposob ze
powietrze na procesor jest "ciagniete" z zewnatrz obudowy . Dzieki temu
udalo mi sie go podkrecic na 3300 MHz 3.3 Ghz ! CZyli az o 900 MHz . Temp w
idle jest 42-45. Dodam ze obroty "krecidelka" na procku wynosza teraz 1400
RPM , po przekroczeniu 52 C wskakuja na 2500 RPM. Magistrala 275 MHz x12 co
daje wlasnie 3.3 Ghz .Pamieci chodza na 220 Mhz , do tego Radek 9800 pro.
komp przechodzil wszelkie testy na stabilnosc , temp dochodzila po godzinie
pracy w renderingu 3d studio max do 66 C , moze to i duzo... ale pracowal
tak przez 8 godzin.. ( robil to w nocy ja spalem ;P). Sam widziales testy
AMD 64 jedynie w quake 3 wygral o pare nascie punktow... .Nie wiem ile mial
by moj 3.3 Ghz z magistrala 275 Mhz ale bez watpienia jest szybszy od p4 HT
3.3GHz 16.5x200 Mhz a jesli ten ten <- , jest szybszy od AMD 64 3.4 to
decyzja nalezy do Ciebie,wolisz mercedesy czy japonce ;-)? ja wole
mercedesa. Dodam ze Amd sa latwo "palne" ;-) a gasnicy nie daja
Pozdro..