Re: NAGRYWANIE PŁYT AUDIO

Autor: Jawi <jaworskipiotr_at_usunto.poczta.fm>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 00:42:31 MET

> Zapomnij o tym ze x1 to super a x8 to feee.
bo zmiana prędkości = zmiana mocy laserka, więc wypalarka nie obsługuje
wachlarza prędkości od x1 do np x52 bo tak nie da się w prosty sposób
zmieniać jego mocy, więc 1x raczej niemozliwe dzisiaj, chyba że jest jakiś
sprzęt nowy który to umożliwia a ja nie wiem...

>Nie ma roznicy i nawet moi znajomi
> nie zauwazyli choc potrafia rozroznic mp3ojke 128bit od 196 bit.
ooo serio to takie rzadkie/niespotykane??? ja rozrużniam większość, myślałem
że to normalka:), a sądziłem że słoń mi na ucho nadepnął, chyba zacznę na
czym grać:)
pozdrawiam serdecznie
Jawi