Re: Co jest zlego w tym zestawie...

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJgazeta.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 23:44:50 MET

Dnia Fri, 12 Nov 2004 23:15:48 +0100, Janusz Kornaga napisał(a):

> No nie wiem, dlaczego współczesna płyta z aktualnym procesorem i grafiką
> miałaby być gorsza od GF2 sprzed 3 lat, nie znam akurat tego układu Intela,
> ale wiem, ze juz rok temu na płytach była całkiem dobra grafika
> zintegrowana.

Wyobraz sobie ze w pracy mam IBM A50 na P4 2.8 Prescott ze zintegrowana
grafa inteal oczywiscie. Dal zabawy wlaczylem sobie 3D smarka 2001. Efekt:
porazka. Po zaimplemetowaniu do kompa starego GF2MX Herculesa nagle ozylow
kompie 3D.

Co do samej zintegrowanej grafiki to:
-brak sprzetowego T&L
-marna przepustowosc wspoldzielonej pamieci
-(jak przypuszczam) marna wydajnosc samej grafiki - jednostek testurujacych
co wiaze sie tez z pamiecia.

Przypomnialo mi sie rowniez jak porownywalem kiedys 2 Compaqi. Oba P4 1.6
Northwood. Jeden zintegrowana gerafika w i845 AFAIR, drugi prawie
identyczny ale z wyprowadzonym AGP i wpieta w to grafika typu TNT Vanta.
Vanta wypadla lepiej - mimo ze teoretycznie duzej roznicy nie ma.
PRzyjac nalezy ze takie zintegrowane grafiki sa swietne do biura gzie cale
3D to jakis wygaszacz ekranu typu latajace Logo Windows. (sa tez takie
ktore i GF2MX mocno potrafia do muru przycisnac).

> Śmiej się, śmiej, na zdrowie.

Dziekuje - smiechu i zdrowia nigdy za wiele.
A powaznie. Malo masz raczej pojecia na ten temat a wprowadzasz kogos tylko
w blad.

GLide

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, AMD (FJQ4C)XP-M 2400XP@3200, Live!]