Re: dyski

Autor: Porucznik Crow <crow_at_klub.chip.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 23:31:45 MET

Dnia Fri, 12 Nov 2004 21:10:29 +0100, towarzysz Joe zameldował:

> Witam wszystkich ! Chciałem spytac ktore z dyskow pracuja najciszej? przez
> pierwszy miesiac moj dysk chodził cicho pozniej zaczal piszczec!

Zaczął hałasować po miesiącu i chcesz go wymienić??
Nie lepiej defragmentacja?? Po prostu system ci rozrzuca pliki po całej
powierzchni dysku i głowice muszą dosyć mocno zamiatać...

--
Pozdrawiam
# [Lusowko] Crow [PL] # http://chs.wz.cz # 5242577 # Call of Duty #