Re: Pentagram QC80-Cu - 2 starcie!

Autor: Sekator <Sek_at_tor.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 23:06:17 MET

Użytkownik "Mariusz" <mk_NOSPAM@popnet.pl> napisał w wiadomości
news:cn37ek$7ah$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Przykręcany był kilka razy więc raczej nie. Po prostu nie jest tak
> wydajny i tyle. Przed chwilą w UT2003 osiągnąłem 65 stopni!!! (pewnie
> dołożyła się grafika ze swoimi ok 55 stopniami). Cooler jest kiepski i
> tyle. 70 stopni to graniczna temperatura mojego P4 ;(

Hehe, a mówią, że to AMD się grzeje:-))))) Na swoim AXP 2500@3400 w
normalnej pracy 40C nie przekraczam, a w stresie 50C na Pentagramie 92CU
na minimalnych obrotach!

Masz jakieś wiatraki w budzie, czy uszczelniasz jeszcze?? :-)
I zmień pastę, bo się cieszysz zakładając silikon od zalmana, a to taki
sam chłam jak i reszta dodawanych do radiatorów.
Jak to nie pomoże, to czujnik temp Ci szwankuje, bo to niemożliwe co
piszesz.......

Sekator.