Re: Pilnie poszukiwana przejsciowka PCI-> PCI

Autor: Maciej W. Rozycki <macro_at_linux-mips.org>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 23:02:17 MET

On Fri, 12 Nov 2004, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

> czy widujesz obudowy typu desktop, w srodku z plyta 64bit pci?
> ja widzialem raz w zyciu - z prockiem alpha

 Mam taka u siebie, choc nie z Alpha. Normalne karty PCI sie mieszcza --
jak rozumiem Twoja karta jest jakas nietypowa?

 Zas obudowa nie jest sztywno zwiazana z zawartoscia. W ramach jednego
standardu istnieje wymienialnosc. Wspomniana plyta jest formatu ATX i
mozna ja przelozyc do dowolnej obudowy z nim zgodnej.

> widziales ceny?
> sam znalazlem po 9 funtow, ale z przesylka wyjdzie pewnie z 40
> w kilku sklepach polskich maja tylko w cenniku (50zl)
> kiedys ab mialo po 20zl, ale u nich sie ciezko kupuje
> potrzebuje do plyty via epia m

 Produkty nietypowe bywaja niestety drogie. A w tym Google bylo wiecej
trafien -- moze dalej jest cos tanszego. Nie sprawdzalem -- w koncu to
nie mnie jest to potrzebne. ;-)

  Maciej