Podłączenie kulumn...

Autor: _rafael_ <rafael_WYTNIJ_at_TOvp.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 20:17:12 MET

Witam! Chciałbym w jakiś sposób, podłączyć kolumny(200W) do komputera. Mam
już podłączony subwoofer z dwoma głośnikami. Całkowicie się na tym nie
znam i potrzebuję waszej rady jakie kable łączące ma kupić. Kolumna, a
właściwie to dwie kolumny są dość mocne, więc chyba będzie potrzebna
wieża. Tutaj jest zdjęcie kolumny
http://driiv3r.fm.interia.pl/kolumna.JPG, a tutaj zdjęcie wieży
http://driiv3r.fm.interia.pl/wieza.JPG Zdjęcie ładują się strasznie
wolno :-( Jakie kable mam kupić ?? Proszę o padanie nazw, a najlepiej
aukcji w allegro :-) W komputerze nie mam żadnej specjalnej karty
dźwiękowej.

Pozdrawiam
rafael