Re: media (s?)markt

Autor: Piotr <p.nsp.nt_at_op.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 19:13:23 MET

Użytkownik "Jawi" <jaworskipiotr@usunto.poczta.fm> napisał w wiadomości

> jak nie reklamowałeś jeszcze to co możesz powiedzieć?, niech wypowiedzą
się
> Ci co reklamowali i zwracali sprzęt - to jedyne wiarygodne źródło,

Prosze bardzo, troche off topic.
Kupilem pilota, mial dzilac do konkretnych dwoch urzadzen, zapewnil mnie
sprzedawca i napisy na samym pilocie ale nie dzialal, wiec podymalem
spowrotem i chce wymienic. (Wymienic na inny, nie zwrocic). Stalem tam
godzine i modlilem sie zeby tych idiotow nie rozszarpac, pietrzono problemy,
czasami calkiem idiotyczne, np: ze uszkodzone jest opakowanie pilota... A
bylo to jednorazowe bez uszkodzenia nie dalo sie go wyjac, itd. Ale w koncu,
dzieki mojej cierpliwosci - wymienili. Generalnie nie polecam.
pozdrawiam
Piotr