zgony komputera

Autor: [x]-[x] <hesed_at_interia.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 15:27:34 MET

Witam!
Mam problem. Probuje postawic serwerek majacy dzialac 24/7. Poki co testuje
maszyne (nie jest podpieta do sieci, dziala na jalowym biegu). Systemik
operacyjny mandrake 10. Komputerek co kilka dni sam sie wylacza, po
restarcie nie pokazuje zadnych bledow, w tym czasie nie ma zadnego wahania
napiecia (w to samo gniazdo elektryczne wpialem budzik elektryczny, w
przypadku wachniecia napiecia zresetowaloby mu date i godzine). Podejrzewam,
ze cos sie przegrzewa. Jak zdiagnozowac co? Mam zasilacz 350W ze
standardowym chlodzeniem, pentium2 350 w wersji box, dodatkowy wiatrak
wysysajacy powietrze poza obudowe. Nie bardzo przychodzi mi do glowy jak
zdiagnozowac co moze sie przegrzewac.
pozdrawiam
Andrzej