Re: cena nosnikow...cd/dvd

Autor: mixxos <mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 12:39:21 MET

Romeq napisal(a):

> Pomijam juz fakt, ze hawk, ktory ma napisane 700 mb, ma pojemnosc
> 650 mb:) Z reszta...jak sa takie ceny, to ja nie widze problemow,
> zeby kupowac TDK Czy verbatim:)

 e tam, ja ich nie traktuje jako backup bardzo waznych danych,
 zazwyczaj films,
czy jakies instalki, ktore za jakis czas do niczego sie nie przydadza
omega, mint, niektore nawet bez zadnych oznaczen
;]
leza sobie w zwyklych papierkach "koszulkach"
zbytnio nie przewracam
wiec wytrzymaja te kilka lat
(zreszt? te starsze 1-2 letnie czasem cos szukam i dzialaja)

:)

--
Mixxos