Re: Dla posiadaczy - koszt wydruku strony na starych igłówkach

Autor: Reksio <mislawek_at_WYTNIJpoczta.onet.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 09:42:45 MET

> Koszt wydruku jak koszt wydruku. A co jak Ci ze starości głowica padnie?!
> ;-) Może jednak lepiej zastanów się nad jakąś tanią, używaną laserówką.
Np.
> jakąś OKI.

A co mu piszesz o laserze jak gość się pyta o igłówki !
 :)
-
-
żartowałem - to było a'propos odpowiedzi na moją wcześniejszą wypowiedź.
Masz rację, ale z OKI nie polecam modeli małych np.5 - chyba że piszesz o
"dużych". Prędzej KYOCERA - mimo że 600 i 680 to modele niezbyt udane, ale
przebiegi mają ogrooomne. Producent zapewnia milion wydruków na bębnie.
Toner wszyscy sypią od HP, ale nie polecam tego. Jeszcze BROTHER - tania jak
barszcz, ale to stare modele, i toner ciut droższy.

Pozdrrr... Reksio