Re: botowanie 2 dyskow na przemian

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 08:41:35 MET

Użytkownik "Mariusz [mr.]" <tego_nie_ladakh_tgo_nie@i_tego_nie.wp.pl>
napisał w wiadomości news:cn1du2$8fv$1@atlantis.news.tpi.pl

> A może sprzętowo? Gdzieś już widziałem przetestowane rozwiązanie
> - 2 przełączniki wyprowadzone na przedni panel, przełączane łącznie i
> podłączone zamiast zworek w HDD - gdy jeden master, to drugi slave i
> na odwrót.

Hehe, czego to ludzie nie wymyślą ;-)).
Niestety takie rozwiązanie nie ma szans powodzenia w przypadku XP, który
ścieżkę do swojego katalogu z systemem zapisuje w postaci
kontroler_kanał_dysk_partycja. A poza tym - po co się w to bawić, skoro
zainstalowany już Paragon BootManager posiada potrzebną funkcję...

/odpowiadając zmień px na pl/