Kręcenie MSI GF4 Ti4200 z poziomu sterowników

Autor: Wojtas <wojtas_at_NOSPAMrubikon.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 05:24:31 MET

Witam.
Mam pewien problem. Dotychczas używałem sterów dostarczanych do tej
karty przez MSI. Zaletą tego rozwiązania były zaimplementowane opcje
pozwalające kręcić tą kartę z poziomu ustawień sterownika - "Właściwości
ekranu" w windzie.
Szukając nowszych sterów, zaintstalowałem te z nvidia.com, co
spowodowalo zniknięcie owych opcji, powrót do pierwotnych sterowników
niestety nic nie dał.
I teraz pytanie - ponieważ trochę wypadłem z obiegu - czy istnieje
jeszcze możliwość patchowania sterowników Nvidii aby pojawiła się opcja
taktowania? Czy też trzeba robić to za pomocą oddzielnego programu? I
wreszcie czy ustawienia z poprzednich sterowników MSI odnośnie
taktowania po zaintalowaniu tych Nvidii są jeszcze nadal aktualne czy
też powinny wrócić do ustawień fabrycznych?

Z góry dzięki za sugestie.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl