Re: zestaw z xeonami

Autor: p0li <p0li_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 23:20:33 MET

O->Dnia 11.11.2004 22:52:10 niejaki core-x napisał:
> Cześć
> potrzebujemy do obliczeń porządnej maszynki za umiarkowana cene
> (powiedzmy do 15000pln)

> w szególności interesuje mnie czy płyta bedzie pasować do obudowy,

nie - to jest full atx - będzie pasować tylko chieftec mediumtower lub
bigtower

> i czy bedzie działać z procesorami. Poza tym rozumiem że

a to możesz sprawdzić sam na stronie intela

> procesory są z wentylatorami ?

jeśli box-y to powinny być w komplecie - na giełdzie raczej nie dokupisz
części do tego

> Aha jeszcze jedno czy musza być te droższe pamieci znaczy ECC-R ?

tak - muszą

mam coś podobnego w domu - tylko procki 2ghz i trochę inna płyta
jak chcesz zobaczyć fotki to zapraszam:
http://gallery.oto.to/komputery

--
P0zdrawiam