Re: głośniki 2.1 do AC 97

Autor: Speedy <speedy_at_2a.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 22:01:35 MET

Hej

"Xiz" <xiz@buziaczek.pl> wrote in message news:cn08no$98q$1@news.onet.pl...
> Witam. Jakie polecacie głośniki do zintegrowanej dźwiękówki AC 97? Do
> wydania max 300 zł ale chętnie wyrałbym tańsze. Co sądzicie o I-Trigue
> Creative 3300, jest duża różnica między tańszymi zestawami tej firmy?
> Zastosowanie to standard: mp3, divx, troche gier.

Uzywam takich tańszych Creativków, P380 i jestem bardzo zadowolony. Jesli
chodzi o brzmienie itp. to nie mam sie do czego przyczepic (nie jestem tez
jakims specjalnym audiofilem, raczej wrecz przeciwnie :) ) eleganckie basy,
wystarczająco dobre wysokie tony. Troszke brak tylko tego wyłącznika na
pilocie przewodowym, który jest w drozszych modelach - poniewaz ja
praktycznie nie wylaczam kompa, glosniki sa właczone prawie bez przerwy od
stycznia :) czasem tylko je przyciszam na noc (jak nie zapomne); wyłącznik
jest na subwooferze który u mnie stoi pod stołem i nie chce mi sie wpełzać
tam do niego :)

--
Pozdrovionka
Speedy