Dla posiadaczy - koszt wydruku strony na starych igłówkach

Autor: Adrian <adrianne54_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 20:23:46 MET

Witam!
Potrzebuję drukować sporo materiałów z netu tylko dlatego że lepiej mi się
czyta na papierze, mogę co najważniejsze podkreślać, robić zakładki i mieć
to wszysko wokół siebie gdy piszę pracę na komputerze
W związku z tym zależy mi na jak najniższej cenie wydruku, ale nie stać mnie
na laserówkę (byłoby to trochę absurdalne, bo więcej bym wydał niż
zaoszczędził) pomyślałem więc o zakupie na allegro starej igłówki. Czy to
się kalkuluje? Ile wychodzi mniej więcej koszt wydruku na takim starociu?
Czas drukowania nie jest dla mnie istotny - mogę zapuścić gdy wychodzę na
uczelnię

Pozdrawiam
Adrian