Re: Nagrywarka DVD

Autor: Jawi <jaworskipiotr_at_usunto.poczta.fm>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 21:00:54 MET

> Przepraszam, nie widze minusow liteon cdrw i dvdrw, moze mnie ktos
> oswiecic
> co jest nei tak? pala wszystko, wypalone cd dzialaja wszedzie, maja dobra
> korekcje bledow, czytaja tez nawet najbardziej porysowane cd. W czym jest
> problem?
problem w "specach" od sprzętu:)) każdy wie co się często psuje a co nie, a
że producentów na rynku pozostało pewnie z 4-5 a reszta to naklejki,
pudełka instrukcje i czasami inne obudowy to już inna historia, ja dopiero
kiedy zacząłem czytać grupę to stwierdziłem że mam szajs a nie sprzęt,
staram się nie popadać w komleksy:)) a używał będę nadal sprzętu
"azjatyckiego badziewia" bo jak na razie spełnia oczekiwane wymagania i
służy mi aż się zestarzeje, a nie uszkodzi:)
pozdrówka