Re: LCD 19" wybor

Autor: Vul <vul_at_op.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 19:26:20 MET

> jak sie ma Iyama do tych Philipsow (P5ES i B5CS) i Sony(HX93S) w kontekscie
> smuzenia w grach/filmach? Philips na mva.pl wypadl rewelacyjnie, Sony tez
> dobrze, o Iyamie zas napisali troche pokretnie... Jak to sie ma do praktyki?

Mysle, ze z tych paneli najbardziej bedzie smuzyl HX93 (matryca VA).
Natomiast E481S i 190B5 beda sie zachowywac podobnie jesli chodzi o czas
reakcji (co do 190P5 - takze nie wiem na jakiej on jest matrycy, na
niektorych stonach jest, ze S-IPS, wiec powinien zachowywac sie jak te
dwa poprzednie).

Jesli mialbym rozwazac HX93 i 190B5, to zdecydowanie wybralbym Philipsa
(jedyny minus to wyglad, no ale to sprawa indywidualna).

Pozdrawiam