Gateway VX920 czy 930?

Autor: Metto <mettoNOSPAM_at_gazeta.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 19:20:58 MET

Mam do wyboru zakup w tej samej (niskiej :) cenie 19" Gatewaya VX920 i
VX930. Pierwszy jest oparty na kineskopie Diamotrona NF a VX930 na LG i
elektronice Philipsa. Waham sie na razie, bo nie trawie tych 2 poziomych
linii w kineskopach typu trinitron, a jednoczesnie malo wiem o tym jak
dziala polaczenia kineskopu LG i Philipsa.
Na razie szala przewaza na rzecz VX930 wlasnie z uwagi na te 2 linie...
Nie wiem tez jak sie sprawuja oba te modele i jakie maja opinie, jak ktos
cos wie to bede wdzieczny :)

--
Michal