cd-key -skubneli mi laptopa

Autor: Mirek_G. <mgboczna_at_wp.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 18:53:32 MET

Witam
Mam pytanie -ukradli mi laptopana którym zainstalowany był oryginalny
win-98.Pozostały mi po nim jedynie dyskietka startowa i płyta.Naklejka z
cd-keyem była naklejona na obudowie.Czy mogę w jakiś sposób z oryginalnej
płyty która mi pozostała odczytać cd-keya w celu ew.identyfikacji
kompa.Słyszałem ,że przy win xp można zgłosić kradzież kompa w Microsofcie i
oni mogą go namierzyć przy próbie połączenia się z internetem.Czy to prawda
a jeżeli tak czy możliwe jest to z win-98.Byćmoże to NTG to dajcie
znać.Dzięki.