Procesor a wiatraczek

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_._NOSPAM_PLEASE_.go2.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 18:50:06 MET

Witam,

Poniewaz jestem w tej dziedzinie zielony, stad mam nadzieje, ze ktos
bedzie mi w stanie tutaj pomoc.

Do tej pory mialem procesor Athlon 1000MHz na plycie glownej Asus A7V133
i baaardzo glosnym starym wentylatorkiem.

Podlaczylem wiec juz nowy wentylatorek, ale jest to juz drugi z rzedu, a
komputer po wymianie albo sie wogole nie daje wlaczyc, albo wlacza sie,
beeep'nie dlugo i sie wylacza.

Podlaczalem wentylatorki:
CoolerMaster CP5-8JD1F
Spire WhisperRock III 5F263B1M3

Na innym (szybszym) procesorze i zupelnie innej plycie glownej, te same
wentylatorki dzialaja, a na A7V133 nie chce. Co moze byc przyczyna?

PS: zarowno porcesor jak i wentylator sa zamocowane poprawnie (a miedzy
nimi pasta oczywiscie).

Jacek