problem z partycją!!

Autor: Jarek <j_jaro_at_WYTNIJ.TO.wp.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 18:35:54 MET

Z gory zastrzegamze nie wiem na jakiej grupieto powinienem napisac, wiec
jesli zle tafilem odeslijcie mnie na wlasnicwa..
Moj problem polega na tym, ze swoj HDD (seagate 80GB) mialem do tej pory
podzielony na dwie partycje: C ~ 64GB i D ~ 10 GB. Podzial byl zrobiony za
pomoca partition magica 8, dzisiaj chcialem przy pomocy tegoz samego
programu powiekszyc ta druga partycje z 10GB do 15GB, jednak pod dosem przy
wykonywaniu 2 i 3 kroku z 3 pojawial sie error i w systemie partycje byly
widziane "po staremu".
Postanowilem usunac mniejsza partycje.. i tutaj zaczyna sie wiekszy problem
po usunieciu w windzie widac tylko C~ 64GB... Gdzie podziala sie moja
"dyszka"?? W Prtition Magic'u ja widze jako (*) Unallocated

Prosze o pomoc i z gory Wam dziekuje!!
pozdrawiam
Jarek