Re: Monitor 21 cali za 500zl ????? czy warto ?

Autor: Maciek Mis <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 17:03:11 MET

Mato napisał(a):

> chcialbym sie dowiedziec jakie niebezpieczenstwa moga znajdowac sie w/w
> monitorach ? Wkoncu byly one uzywane i nie wiadomo jak sie z nimi
> obchodzono... Chcialbym zaznaczyc rowniez, ze istnieje mozliwosc zobaczenia,
> testowania i wyboru monitora ! Wtedy na co mialbym zwrocic szegolna uwage
> przy wyborze aby sie pozniej nie przejechac ??
wiesz jak w firmach obchodza sie ze sprzetem :-( np. chodzi taki monitor
non stop przez 10 godzin dziennie.
Oczywiscie kupowanie bez testowania jest bez sensu ale nie wszysto da
sie zobaczyc i przetestowac. poszukaj kogos kto zajmuje sie
profesjonalna obrobka zdjec (kto ma wyrobione oko) to moze ci wybierze
jakis egzemplarz.
wydaje mi sie ze 21 cali jak na monitor do komputera to jest za duzo. do
normalne pracy to sie nie nadaje a wiem bo mialem taki w pracy i
strasznie mnie meczyla praca przy nim. taki monitor to jest do DTP, CAD
lub obrobki zdjec ale nie do normalnej domowej lub biurowej pracy.

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660