Re: Re: co kupic? AMD czy INTEL ?

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 15:32:41 MET

Brodi wrote:

>tylko wydał na tego kompa z 5000 zł , w tym z 2000 na CPU + MB
>A za Bartona 3000+ z płytą da 1000 zł , max 1200 z wypasioną płytą.
>
>PS a asusa osobiście odradzam padają jak ....

Hejas!
przyznam szczerze ze mialem juz kilkanascie plyt glownych, z tego tylko
dwie nie byly od asusa (DFI i Soltek). I nigdy nie mialem z nimi
klopotow - jedna jedyna ktora poszla w odstawke to Asus A7N8X Deluxe, bo
zalal ja plun z chlodzenia wodnego (zle zalozony zacisk). I tylko
dlatego ze nie mam czasu i sprzetu zeby ja sprawdzic. Cala reszta
chodzila perfekcyjnie, a bardzo lubie podkrecac sprzet.
pozdr
szydas
P. S. Procesor to tylko i wylacznie AMD