Re: jaki niedrogi skaner do domu?

Autor: Wonder <jbaqre34_at_cbpmgn.sz>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 15:25:06 MET

> Prosze o pomoc w wyborze skanera.
> Wymagania:
> - duza szybkosc skanowania dokumentow czarno-bialych
> - przyzwoita jakosc skanow kolorowych
> - niska cena
> na oku mam UMAX ASTRA 4900 ale nie wiem jak u niego z szybkoscia.

Nie wiem jak działa Umax, ale mam HP Scanjet 2400. Jakość skanów jest
bardzo dobra, ale jeśli idzie o szybkość, to raczej jest powolny.
Szczególnie dużo czasu zajmuje mu rozgrzewanie lampy. Znajomy ma jakiegoś
Plusteka, nie pamiętam modelu. Ten działa dużo szybciej, ale jakość jest
sporo gorsza. Ten Plustek ma też wygodniejsze oprogramowanie.

Wonder