Jaka karta dzwiekowa - problemy z mikrofonem

Autor: Sylwek Dygas <sdygas_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 14:07:15 MET

Obecnie mam zabytek SB 16 PnP ISA. Chcialbym pogadac ze znajomymi po Lanie,
niestety ta karta pod win2K beznadziejnie wspiera miktrofon. Nic nie slychac i
w dodatku szumi jak diabli. (na innym kompie z SB Live dziala wysmienicie ten
sam zestaw sluchawki+mikro).
Jak tania karte mozecie polecic, coby nie bylo problemow z mikrofonem
(win2K/XP). Chcialbym aby osoba po 2giej stronie Lanu/tel. stacjonarnego
slyszala mnie glosno i czysto. czytalem gdzies,ze sa problemy z mikrofonem np
na MIncie. Jaka tania karte mozecie polecic?
Pozdrawiam.