Re: A4tech KBS 2680RP....problem...?

Autor: Piotr Trelewicz <ptrelewicz_at_o2.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 13:21:45 MET

Witam!
Ja też mam od niedawna ten zestaw A4Tech i ten sam WinXP+SP2. Na
początku miałem duży problem ze sterownikiem w ogóle, bo niechcący
zainstalowałem ten z CD i system się wieszał. Sformatowałem dysk,
zainstalowałem Windows od zera, nowy sterownik 7.64 i wydawało się, że
wszystko będzie OK. Niestety, podobnie jak Pan mam problem z myszą
(chwilowe zanikanie kursora myszy bez możliwości jego odblokowanie
inaczej niż przez restart). Nie jest to jednak jedyny problem, zresztą
zdarza się tak rzadko, że w praktyce mi nie przeszkadza. Natomiast
jest dziwna sprawa z klawiszami specjalnymi. Mianowicie bez
dodatkowego oprogramowania klawiatury iKeyworks (czy jakoś tak)
działają niektóre klawisze typu email, www, calculator, my com, back,
forward, search (i może jeszcze coś). Po wgraniu oprogramowania
wszystkie klawisze specjalne działają, jednak po restarcie systemu te
wyżej wymienione klawisze przestają odpowiadać, działają natomiast
wszystkie pozostałe. Pisałem w tej sprawie do A4Tech, ale na razie
dostałem tylko ogólne rady zakładające, że jestem bardzo
niedoświadczonym użytkownikiem komputera i w praktyce zupełnie
nieprzydatne.
Na razie nie mam rozwiązania i konsekwentnie piszę do A4Tech, a także
szukam osób, które mają ten sam problem i tak właśnie znalazłem Pana
list.
Pozdrawiam!
Piotr Trelewicz