Re: ccproxy a komp klienta

Autor: w <gurgur_at_zlernyobk.pbz>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 13:17:22 MET

beel napisał(a):
> chodzi o to ze lacze sie z internetem za posrednictwem wewnetrznego
> adresu IP. czy wobec tego moge z tego komputera przy pomocy programu
> ccproxy podzielic to co dostaje od admina z mojego komputera na drugi
> w domu ?? czy komp z ktorego chce dzielic musi miec polaczenie
> sieciowe ustawione na bezposrednie jakie mi daje np.TP (ich IP ich DNS

musisz mieć drugą kartę sieciową w komputerze z ccproxy(skrosowany
kabel) i jej nadajesz nowe IP i z tego IP korzysta ccproxy ,ewentualnie
prosisz admina o drugi numer IP i wtedy rozdzielasz sobie switchem
(hubem) bez udziału drugie kompa,ale znając tych krwiopijców to zarząda
dodatkowej opłaty bo oni myślą ze jak masz 2 kompy w domy to korzystasz
2 razy wiecej z netu