Wypalam pliki a pozniej ich nie widze

Autor: semp <semp_REMOVE_THIS__at_semp.prv.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 13:07:44 MET

Mam nastepujacy problem z moją nagrywarką. Bez problemu nagrywam
wszystkie plytki pod WIN98. Na drugim dysku mam winXP i też nagrywałęm
bez problemu... do czasu. Od kilku dni mam dosyć dziwny problem. Nero
wypala płytkę, nagrywa pliki, ale po ponownym wsadzeniu płytki do napędu
nie widac jej zawartości. Nero poprawnie wskazuje ilość zużytego miejsca
na CDku (pisze, ze jest zajęte 300 MB i rzeczywiście jest to prawda,
tylko tych 300 MB nie widać). Obszar płytki jest zaciemniony tak jakby
naprawdę były tam jakieś dane. Myślałem, że pomieszalem coś w
konfiguracji nero albo zrobiłem sobie jakis niezdrowy śmietnik na moich
windowsach XP, wiec odtworzylem stan systemu sprzed miesiąca (miałem
obraz dysku z programu Disk Image zapisany na drugiej partycji). Bylem
pewien, ze problem zniknie, ale niestety nie zniknal... zastanawiam sie
co teraz zrobic. Update firmwareu? Tylko dlaczego, skoro wczesniej
wszystko dzialalo na tym firmware ktory mam teraz? Po prostu z dnia na
dzien przestało. Nagrywarka nie moze byc uszkodzona, bo nie dzialala by
pod windowasami 98 a tymczasem działa. To nie może byc wina konfiguracji
WIN-XP, bo odtworzylem konfigracje sprzed miesiaca, kiedy wszystko na
100% dzialalo i nadal jest zle. Moze macie jakies pomysly? Co to moze byc
i jak sie tego pozbyc?