Re: Cichy wentylator..

Autor: Exar <no_at_spam.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 11:58:39 MET

Użytkownik "Jarek" <j_jaro@WYTNIJ.TO.wp.pl> napisał w wiadomości
news:cmvfei$2s0$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Mam do Was prosbe, czy moglibyscie mi pomoc w wyborze nowych
> wentylatorow...
> Moj procek to AMD Athlon 2400+ nie krecony, obecny "cooler" to jakis
> cooler
**
Do procesora niezly bylby Arctic cooling copper silent Pro Tc rev. 2
Na niekrecony sprzet jak znalazl. Bardzo cichy i cenowo przystepny (~50
zlotych).
Na obudowe tez wiatrak Arctic Coolinga Pro Tc (15-20 zl)

Przy Twoim configu pomyslalbym o kupnie jakiegos porzadnego zasilacza.

Pozdrawiam

--
Exar
'Hope is the first step on the road to disappointment'