problem z dyskami samsung

Autor: Darek <buraczewskiWYTNIJ_at_TOpoczta.fm>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 11:38:10 MET

kupilem 2 dyski samsunga i nie jestem z nich zadowolony, bo:

1. Samsung 80Gb 7200 SATA

ma dziwne przerwy na 10 sekund gdy daje mu kopiuj/wklej duzych plikow (np.
filmu), tylko tyle ale ...

2. Samsung 80Gb 7200 ATA100

cyka glowica, buczy, a przy wlaczeniu emule juz nie wyrabia i sie wiesza

Oba chodza jako samodzielne dyski w 2 komputerach. Oba sa uszkodzone ?

p.s. chodzi mi o opinie, a nie o rade w stylu jak znalazlem na google
..."bylo kupic Xxxxxxx", "lepszy jest Xxxxxxx" :-))))