Radeon 9600XT + krzaki na starcie kompa + zwiechy w grach

Autor: Didas <mi_cz_at_interia.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 11:32:33 MET

    Startuje komputer i KRZAKI. Wejdzie do Windy XP Prof i od logowania jest
ok. Jeżeli zrestartuje zaraz kompa to już nie ma krzaków i widze normalny
POST i wszystko OK. Wrażenie jakby karta jak jest zimna to licho działa :) W
windowsie zawsze bez problemów. Jedyne co to np. wygaszacz Euphoria sie
zawiesza i wyskakuje komunikat o VPU Recover (próbowałem wyłączać tą funkcję
i nic). Fast write też wyłączyłem i nic.
    W grach ogólnie ok, aż do kilku minut gdzie jest zwis i windows (VPU
recover). Karta sie nie grzeje, radiator i pamięci zimne. Zasilacz 400W
Tracer. AGP Aperture size ustawiłem na 512 bo karta ma 256MB DDR. Jakieś
pomysły lub wskazówki ???
Będe bardzo wdzięczny...