Re: 440BX i wielkosc dyskow

Autor: Romeq <romeqWYTNIJTO_at_poczta.fm>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 10:29:17 MET

news:559umc.p7g.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "Romeq" <romeqWYTNIJTO@poczta.fm> napisał w wiadomości

> I tu, i tam. To stary chipset.

Problem w tym, ze na tej plycie nie chcial chodzic nowszy kontroler,
probowano z ATA133 i nici, nie dalo sie zainstalowac, mysle, ze byly
konflikty sprzetowe ( na 5 gniazd PCI 4 sa zajete). Nawet firmowe sterowniki
dolaczone do kontrolera nie dzialaly (komunikat: Ten sterownik nie zostal
napisany dla tego urzadzenia).

80 GB ponoc dziala... sprawdzimy jak bedzie okazja 120 gb...

A ja tak zawsze lubilem 440BX, to chyba jeden z lepszych w historii Intela
chipsetow IMHO... Fakt, ze nic nowego juz sie nie wsadzi do tego kompa, ale
i tak jest ok;)

Pozdrawiam,

Robert