problem z plyta glowna

Autor: Dariusz Kunicki <42085189_at_pro.onet.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 09:41:12 MET

Mam problem z plyta glowna, bodajze jest to jakis model ECS na intelu 810.
Po przejsciu przez POST i tuz przed rozpoczeciem ladowania Windowsa
wyswietla komunikat VERIFYING DMI POOL DATA: UPDATE SUCCES i tak za kazdym
razem po restarcie lub normalnym wylaczeniu. Wiem ze tak nie powinno byc,
jedynie wowczas gdybym zmienil cos w konfiguracji sprzetu, ale przeciez nic
sie nie dzieje. Nie przeszkadzaloby mi to gdyby nie to ze bardzo czesto komp
zawiesza sie podczas ladowania windowsa. Szukalem innych przyczyn, ale to
jest jedyna nieprawidlowosc jaka znalazlem. Co moze byc przyczyna i co mozna
z tym zrobic?
magic