Re: Zgrywanie filmu

Autor: Friend <uniwersalny_at_wp.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 09:08:58 MET

> a do avi znasz jakis program???

> a tym program co podales czyli "WINDVR 3" on odrazu kompresuje?? czy
zgrywa
> tak ze 1 min to 1 giga?? aha znasz strone skad to mozna sciagnac?

mpeg to format kompresji taki jak na płytach DVD, po co mam używać avi
jeżeli nagrywam do mpeg i praktycznie mogę od razu bez czasochłonnych
przerobek wrzucić to na płytę CD/DVD i odtwarzać w stacjonarnym DVD.

W kompresji mpeg 100 minut filmu dobrej jakości to ok 4,5GB

Avi jest potrzebne jedynie do divx. Jezeli chcesz przechowywać filmy vhs
tylko na komputerze to oczywiście AVI/divx jest najlepszy...

Program sciągasz (darmowy trial) a kod musisz sobie poszukać sam:)
http://www.intervideo.com/jsp/WinDVR_Download.jsp

a tu jest strona z nazwami innych programów do zgrywania/oglądania TV
http://www.tv-cards.com/apps.php

GM