Wybor RAM

Autor: Doctus <doctus_at_nospam.poczta.onet.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 08:29:59 MET

Witam!

Przymierzam sie zmiany pamieci RAM (obecnie mam kostki 266MHz). Komputer to
AMD 2000+, GF 6800LE.
Mam pare pytan, bo nie moge sie okreslic co do wyboru nowej pamieci. Na
pewno 512MB, ale...
- kupic jedna kosc 512 czy dual channel 2 x 256???
- czy warto dokladac kase zeby kupic pamieci z CL 2 zamiast 2,5

Wiem juz ze OEMami nie ma co sobie zawracac glowy, biore pod uwage
Kingstona, Hynixa, Corsair, Geil, Twinmos.

Pozdrawiam i prosze o pomoc,
Doctus