Re: Nagrywarka DVD

Autor: Jerry.J <jerryjacobsNO.SPAM_at_NO.SPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 01:10:56 MET

"bezrobotny" <NOSPAMtralala76@go2.pl> wrote in message
news:cmu1oa$a66$1@atlantis.news.tpi.pl...
> aj tam, BIT to BIT to chyba każda umożliwia...
> kwestia ceny...
> ludzie mają Lite-Ona i sobie chwalą...

Ja znam więcej takich, którzy na nie narzekają....I to bardzo wiele osób

> ja osobiście chwalę sobie LG DL... ;o)

Tych też nie polecam :) Ale już troche lepsze....

Przy tych cenach nie warto się pakować w zajatycki szajs typu Samsung, LG,
itp.

...tylko kupić porządne Made in Japan / USA urządzenie !!

Najlepsza w napąedach optycznych jest Toshiba!

Bardzo dobre są Plextor, Pioneer, TEAC, IBM

Reszcie japońskich generalnie nie można nic zarzucić,
ale to już nie to co powyższe....

Pozdrawiam

--
J.J.