Re: Zwis WinXP po wyjęciu CD-ROMu

Autor: Konrad Billewicz <carolus_at_DELETEcarolus.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 00:31:28 MET

> oddzielne tryby master (czy to WD?) - jako samodzielny napęd lub ze slave.
> Zmień ustawienie zworki, powinno pomóc.

Zgadza się, dysk i CD-ROM były razem. Manipulacja zworkami niewiele pomogła
(był jeden tryb Slave, dysk IBM, albo może któraś z dziwnych opcji to był
drugi ;-). Jednak przełożenie dysku na drugą taśmę (wraz z drugim dyskiem,
WD) rozwiązało sprawę. Pewnie nie jest to najlepszy pomysł od strony
wydajnościowej, ale działa.

Wielkie dzięki za podpowiedź.
Pozdrawiam.

--