Simmy 30 i 32 pinowe - roznice

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 23:12:44 MET

Wlasnie.

Dostalem dzis paczke z simami do mojej super 386'ki i ze zdzwiwieniem
zauwazylem ze procz simmow 30 pinowych (o ktore mi chodzilo), mam tez
kilka 32 pinowych!
Oczywiscie watpie zeby byly ze soba kompatybilne wiec... czym sie roznily?
Gdzie sie uzywalo ktorych? Ja wiem ze 30p uzywalo sie do 386, a 72 p juz
do pentium - a co z 32? 486?

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055